Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2007 17:21 - Да обуеш кънките
Автор: trevoga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 795 Коментари: 0 Гласове:
0



Кратка анотация на новините от днес, така както ги прочетох набързо:
Световен шампион, чийто лик грее от редица радушни реклами и апелира към по-добър живот, поглъща с широката си руска душа и още по-широка глътка известно количество алкоголь, твърдяно като две-три бири, след което  изпраща в отвъдното много млад - на 24! - шофьор, управляващ хубава кола, за която (ако не е била на татко му) сигурно е събирал стотинките за вафли още от прогимназията, за да си я закупи. Вследствие на кървавия инцидент е проведено наказателно производство срещу извършителя, като председателстващ състава е негова чест онзи съдия, председател на Районен съд, който вилнял из улиците на гр.Х и отказал да даде проба за алкохол.
Процеса завършва с масов запой, в който за да забравят мъката си най-дейно участват роднините на загиналите и пострадалите.
Нещо не е наред, ама аз ли не съм разбрала, що ли?.....

Сигурна съм, че има още много постинги на тази тема днес...
Убедена съм, понеже тя темата е толкова болна, че чак е умирающа...
Само че вместо да се спомине тази тема, си отиват разни невинни хора. А може и виновни да има сред тях, но пак е жалко да се разделиш с живота по този начин.
Довечера, тъкмо като седнем да вечеряме, пак ще слушаме поредните катастрофални новини, които ще завършат с опело. И пак ще  ни присяда залъка.
Честно ви казвам, инфо-то на мен лично ми дойде вповече!
Не стига, че знакова фигура в световния спорт е причинила зловеща катастрофа, завършила със смърт, ами на друго някое шосе се вихрил не кой да е, а негова чест председателят на районното съдилище на нам кой си град, че и не позволявал да му премерят градусите (нямам предвид температурата!) на погълнатото!
Евалла, герои наши! Така се прави в татковината!
Не искам да съм на мястото на полицаите. Ами че те ако не ударят по едно малко преди смяна как биха издържали на напрежението? Как се гони из улиците председател на районния съд, а? А как ли се свалят показания от световен шампион? А дали пък точно посочените качества няма да доведат до леекинко изкривяване и отклонение от класическия развой на едно дознание, последвано от наказателен процес? А кой ще е този прокурор, дето ще им повдигне обвиненията на тези двамата халгъзници?
Има да си задаваме въпроси още дълго!
Обаче има и друго: точно сега трябва да стана от клавиатурата и да отскоча да взема хляб, мляко и биричка за вечеря. При това ще се наложи да пресека три улици.
Въпросът ми е дали да целуна за всеки случай децата за последно???


Тагове:   обуеш,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: trevoga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21892
Постинги: 4
Коментари: 13
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930