Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 07:43 - ТРИУМФ НА ПОСРЕДСТВЕНОСТТА
Автор: trevoga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2479 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Още от предишните сезони на Биг Брадър, обясних на подрастващите си синове (тогава 6 и 7-годишни) каква пошлост е да наблюдаваш скришом някого, да се ровиш в най-интимните му преживявания, едва ли не им обясних що е то воайорство и как е намерило то почва у нас. Удържах фронта три сезона, през което време системно ми се налагаше да обяснявам защо Иван и Драган от техните класове гледат, а моите чеда - не, защо Марийка от същия този клас  (в случая - втори) се съблича за часа по физическо с особено странни движения. Обаче все пак устисках!
Ето, че настана време за поредния ВИП Брадър. За моя радост обаче бТВ ми предложи алтернатива, която като се има предвид огромното увлечение на младите братя към музиката, ми дойде тъкмо на място.
Де да знаех аз какво точно чака милото ни семейство пред малкия екран!
Миналата седмица, когато прогониха едно от най-талантливите момичета, направило ни прекрасно впечатление още на предварителния кастинг, в чудо се видяхме с мъжа ми как да обясним на дечурлигата поради что счупващият се да поздравява наляво и надясно участник, който пронизва слуха с фалшивите си тонове тогава, когато може изобщо да изкара глас, спокойно и усмихнато си седна на заветната пейчица, а надарената - и разработила огромната си дарба! - девойка пое пътя обратно.
Ех, излязоха ми пришки на езика, но някак си замазах положението, с обяснението, че може би не всичко, което се чува от телевизора, се чува по този начин и в залата (дрънци! нали публиката, дето гледа по чехли у дома всъщност изстрелва някого напред, тя, божем, глуха ли е?); обясних за какво са приятелите и че те подкрепят човек в неговите начинания, та ето този младеж сигурно има много приятели, та те го тикат напред (спестих на дечицата подозрението ми, че тези приятели едва ли го тикат с есемеси...) и в крайна сметка отрязах, че човек има силни и слаби моменти, та е напълно възможно съвсем случайно участникът да не е успял да даде всичко от себе си.
Да ви разказвам ли какво се случи снощи и къде изтекоха всичките ми пледоарии? Първо 8-годишният ми син запита защо Венко от бенда обикновено гледа толкова готино, а сега си е обърнал главата като че ли му се повръща докато свирят на лицето Нехризов. По-големият му 9-годишен брат отбеляза, че Венко блъска така, като че главата на участника е на мястото на барабаните му. Изобщо бендът свиреше с криви физиономии. Както се видя, имаше участници, на които същият този бенд безрезервно се раздаваше и в края на изпълнението аплодираше ентусиазирано. Тогава младежите ми поставиха въпроса колко лоши дни се позволяват в това шоу и дълго ли ще ни мъчи бялата шапка.
В отговор, мили хора, предложих на вниманието на семейството си красивата картина, в която Венета Райкова с пълно право накълца на ситно повехналата маруля Евро. Решихме, че е някак си по-честно спрямо всички ни...
Дали и къде сбъркахме?....


Тагове:   триумф,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. viovioi - знаете приказката за забранения плод
17.04.2007 09:38
могат да се скрият през деня и пак да гледат.Добре сте направили.Не във всяка бългаско семейство разсъждават и мислят отговорно за възпитанието на децата си.Факт.Неможете да ги предпазите със забрани.Рарешете им, те ще погледат и понеже са малки лесно ще им доскучае /това за вип брадър/,А за другото представление по БТВ оценката е наистина субективна и няма как, на един му харесва едно на друг друго, все пак интригата е по-интилигентна ,като изключим разбира се водещите.
цитирай
2. baraboshi - е какво пък. и аз не го харесвам Не...
17.04.2007 10:08
е какво пък.и аз не го харесвам Нехризов.Но не могат всички да имат моето мнение и вкус.Децата трябва да имат собствен вкус.Дори когато виждат,че той не съвпада с масовия,пак да си държат на него.Може би точно така щенаучат,че не всички мислят като тях,че хора разни има по света,че на чуждия вкус, дори когато не ни допада,трябва да се гледа спокойно,а не агресивно и с нетърпимост.А забраните....боя се че в повечето случаи имат обратен ефект.
цитирай
3. анонимен - ....................
17.04.2007 10:47
Грозно е, че на човек като В.Райк. е даден ефир за подобни своеволия! А да достигне нивото на Евро, може само да си мечтае...И внимавайте с класификациите, един ден всички повяхваме!
цитирай
4. innkka - Юлия, един съвет: анонимните ко...
17.04.2007 10:55
Юлия, един съвет: анонимните коментари ги трий; след като нямат времето/търпението/смелостта да се регистрират дори под един ник, не би трябвало на мнението им да се дава място.
Иначе, добър пост!
цитирай
5. trevoga - Благодаря, innkka! И аз твърде ...
17.04.2007 12:39
Благодаря, innkka!
И аз твърде "обичам" анонимните!
Пък, знае ли човек, може да съм патката, която ще загине в л***а като тях?...
цитирай
6. анонимен - qn
17.04.2007 12:53
za anonimen 1 - znae6 li, ponqkoga e mnogo qko da si brutalen! taka 4e 6te kaja samo - da ti se vry6ta dvoino!
a na anonimen 2 - po princip ne haresvam V. Raik., a haresvam Evro. i taka be6e do v4era, kogato za pyrvi pyt gledah super typiq Vip. Venetka be6e adski prava, a Kateto e ne samo povehnala marulq, a i dosta prosta takava, kakto se okaza.
iuliq - bravo za posta! strastite plamnaha, no e taka, kogato se navleze v posredstveni vodi!
цитирай
7. viovioi - аз мисля че играят роля?
17.04.2007 16:13
просто 100 бона са си 100 бона!Това не е истинското им амплоа, просто те играят, не се ли сещате какво каза Миро на лайфа? Беше всичко за шоуто!Взех голямата награда!
цитирай
8. trevoga - Да се върна на марулите: вчера се ...
17.04.2007 19:24
Да се върна на марулите: вчера се разделихме с голямата мама Злата, актрисата Златина Тодева, Бог да я прости! Нима някой би си изцапал устата да каже нещо за нейното сбръчкано лице? Така е, едни като "Браво, кака, браво, рожбе!" ще остареят като марули, а мъдрите бръчки на други ще запомним за цял живот!
Всеки да си избира как ще остарява!
цитирай
9. анонимен - Тревога, цялята ти статия е чудесна ...
20.04.2007 10:25
Тревога, цялята ти статия е чудесна и мъдра. А това последното изказване ме очарова. Две - три изречения, но всяка дума тежи като камък. Нещо подобно ако исках да кажа, сигурно щеше да ми отнеме цели петдесет изречения. Пиши по-често, аз всеки ден влизам и чета постингите тук.
цитирай
10. trevoga - Радвам се, че съм останала разбр...
21.04.2007 08:41
Радвам се, че съм останала разбрана. Наистина това е първото ми появяване със собствен пост, понеже не винаги ми остава време за всичко... Ще се старая:-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trevoga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21886
Постинги: 4
Коментари: 13
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930